tirsdag 17. mars 2009

Strikket vest til lille snurre


Siden det går mot vår tenkte jeg det kunne være godt med en lun ullvest.
Det blir ikke like varmt som en ullgenser, men luner godt under en vindjakke eller utenpå en tynn genser en kjølig sommerkveld.



Denne er strikket etter en oppskrift fra Garnstudio. Den var veldig rask og grei å strikke, men monteringen ble ikke pen. Det er mulig jeg strikker kantmaskene for løst eller noe, men pent ble det ikke. Spørs om ikke det blir litt retting på den når symaskina kommer hjem igjen.

Jeg gleder meg forøvrig veldig til symaskina er frisk igjen. Det er kommet til mange prosjekter på "to do"-lista. Også har jeg fått min første bestilling ;o)

Vesten til lille snurre har forresten fått en av mine nye merkelapper (fra minanamnband.se) i nakken. Det er ikke så lett å se på bildet, men jeg skal tatt noen bilder av de etterhvert.

2 kommentarer:

  1. Hei,
    så hyggelig at du følger bloggen min! :o)
    Vesten var jo så fin med flette mønsteret forran! Jeg blir imponert over sånne strikkeferdigheter.
    God helg, hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett
  2. I lige måde ;o)
    Jeg hadde "fletteskrekk" i flere år, men når jeg først prøvde oppdaget jeg at det er jo kjempelett å strikke fletter:o)

    SvarSlett