søndag 29. mars 2009

Mer bukser

Jeg hadde også lyst til å prøve meg på sånne "retrobukser" som "alle" syr for tiden.
Med tanke på at det er mitt første prosjekt i elastiske stoffer og at jeg har laget mønsteret selv, er jeg ganske fornøyd.
Stroppene ble rare (den siste ble ok), og buksa er litt for kort i "kroppen", men øvelse gjør mester :o)



Buksa er sydd i rod stretch chenille fra Stoff og Stil og orange ribb.
Det var faktisk mye greiere enn jeg hadde sett for meg å sy ribb i buksebeina og å kante med ribb. Men det kan jo bare ha vært nybegynnerflaks også ;o)

3 kommentarer:

  1. Så fin den ble ! Du skal se det går radig nå etter nr 1 er i boks. :)

    - lille L

    SvarSlett
  2. God morgen,
    så flink du har vært!
    Den ble fin, morro å lage mønster.
    Hilsen Fredrikke :o)

    SvarSlett
  3. Flott bukse! Dette går jo superbra!

    Takk for koselig kommentar i bloggen min. :)

    SvarSlett